Po tym jak aktor w ostatniej ekranizacji przygód o Agencie 007 krył swoje hipnotyzujące spojrzenie za okularami przeciwsłonecznymi od Toma Forda ich sprzedaż wzrosła aż o 80 proc.
Jak donosi sklep internetowy Myoptique.com okulary z logo amerykańskiego projektanta, które Daniel Craig chętnie nosi również poza planem zdjęciowym sprzedają się w ilości 100 egzemplarzy tygodniowo.
Okazuje się, że film "Skyfall" stał się nie tylko doskonałą reklamą dla produktów Forda. Dużą popularnością wśród mężczyzn cieszą się również jasnoniebieskie kąpielówki marki Orlebar Brown Setter, które Craig miał na sobie w jednej z filmowych scen. (PAP Life) fot.PAP/EPA
Marketingowy efekt Bonda
środa, 27 lutego 2013 (11:07)
Daniel Craig za sprawą roli Jamesa Bonda stał się ideałem nie tylko w oczach kobiet, ale i mężczyzn. Dlatego panowie, aby choć trochę upodobnić się do filmowego agenta chętnie zaopatrują się w elementy garderoby Bonda. Hitem są okulary od Toma Forda i kąpielówki.