Okulary tej marki słynną z minimalizmu oraz braku wszelkich ozdób. Nie mają prawie w ogóle oprawek, a szkła najczęściej opierają się po prostu na cienkich zausznikach.
"Cate świetnie w nich wygląda. To design, który jest idealnie do niej dopasowany. Okulary są skromne i funkcjonalne. Zresztą to jeden z głównych powodów, dla których zgodziła się wziąć udział w tej kampanii" - podkreślił rzecznik prasowy firmy w rozmowie z "The Telegraph".
To nie był debiut Blanchett w roli modelki. Już wcześniej sprawdzała się w takich akcjach. "Praca z Cate to sama przyjemność. Ona jest bardzo szczerą osobą i bardzo łatwo ją się fotografuje. Pozostaje sobą, a to świetnie widać później na zdjęciach" - powiedział Peter Lindbergh.
Wcześniej Blanchett reklamowała również perfumy "Si" włoskiej marki Giorgio Armaniego. Sukcesy odnosi przede wszystkim w Hollywood. 44-letnia aktorka to laureatka Oscara za drugoplanową rolę w filmie "Aviator". (PAP Life) fot.PAP/EPA
Cate Blanchett pojawiła się w... reklamie
poniedziałek, 5 sierpnia 2013 (13:39)
Jedna z najbardziej znanych australijskich aktorek Cate Blanchett podpisała kontrakt na reklamę okularów przeciwsłonecznych marki Silhouette. Zdjęcia, jakie już pojawiły się na billboardach w Ameryce i Australii wzbudzają zachwyt.