Linia Boy de Chanel, nazwana została na cześć kochanka Coco Chanel, Boy'a Capela. Na razie na linię składają się trzy produkty - delikatny podkład, balsam do ust i kredka do brwi w czterech odcieniach.
"Tak jak Gabrielle Chanel pożyczyła elementy z męskiej garderoby, by ubierać kobiety, tak samo Chanel czerpie inspiracje ze świata kobiet, aby ukazać nową estetykę mężczyzn. Tworząc Boy de Chanel, pierwszą linię do makijażu dla mężczyzn, Chanel potwierdza stale zmieniające się kody niezmiennej wizji: piękno to nie kwestia płci, to kwestia stylu" - czytamy w oświadczeniu marki.
Korea Południowa będzie pierwszym miejscem na świecie, gdzie kosmetyki do makijażu dla mężczyzn będę dostępne. Od listopada produkty będą dostępne na całym świecie na platformach e-commerce marki, a od stycznia będzie można je zakupić również w sklepach stacjonarnych. (PAP Life)