ON AIR
od 07:00 Śniadanie Mistrzów zaprasza: Łukasz Wojtusik

W ostatnim Bondzie zużyto blisko 32 tys. litrów Coca-Coli, aby nakręcić sceny pościgu

Budżet bardzo oczekiwanego filmu „Nie czas umierać” wyniósł 250 mln dolarów. Na co poszły pieniądze? Sporo kosztowało chociażby 8400 galonów Coca-Coli, którą wylano na… bruk, by opony supermotocykla Agenta 007 miały lepszą przyczepność.

W ostatnim Bondzie zużyto blisko 32 tys. litrów Coca-Coli, aby nakręcić sceny pościgu
fot.PAP/EPA/NEIL HALL

Premiera filmu ciągle jest przekładana. Według najnowszych informacji, długo oczekiwanego Bonda zobaczymy w kinach w kwietniu przyszłego roku. By podtrzymać zainteresowanie produkcją, specjaliści od promocji co rusz wypuszczają do prasy ciekawostki na temat planu filmowego.

Teraz okazało się, że efektowne sceny jazdy motocyklem mogły być zrealizowane dzięki zwiększeniu „lepkości” nawierzchni. A do tego celu – jak w większości filmów akcji – stosuje się słodki napój, uwielbiany przez dzieci i dorosłych. O tym, że do zrealizowania sceny pościgu zużyto blisko 32 tys. litrów Coca-Coli, poinformował szef kaskaderów Lee Morrison. W wywiadzie dla serwisu „Cinema Blend” powiedział, że to sobowtór Daniela Craiga ląduje – po spektakularnym locie motocyklem - na bruku. Właśnie dla jego bezpieczeństwa – przed nakręceniem sceny – rozpylono na trasie morze markowego napoju. Twierdzi, że kosztowało to 60 tys. euro. (PAP Life)

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic