ON AIR
od 10:00 Pod znakiem Lwa zaprasza: Jadwiga Polus

Świat oczami Jeffa Goldbluma

Jeff Goldblum, jako człowiek obdarzoną wielką ciekawością świata, w nowym projekcie ma szansę dać upust swojej pasji. Dla nowej platformy streamingowej Disney+ tworzy program "The World According to Jeff Goldblum", w którym bierze pod lupę rozmaite osobliwości.

Świat oczami Jeffa Goldbluma
fot.PAP/EPA

Wyprodukowany przez Natonal Geographic program zadebiutował na platformie streamingowej Disney+. W dwunastoodcinkowym cyklu - jego kolejne odsłony ukazują się co tydzień - Goldblum prześwietla rozmaite tematy - lody, tatuaże, kosmetyki... Jeździ po Stanach Zjednoczonych i spotyka się z ludźmi, którzy orientują się w danym temacie.

Program serwuje porcję wiedzy okraszonej inteligentnym poczuciem humoru a la Jeff Goldblum. Na przykład w odcinku kręconym w jego rodzinnym Pittsburghu, aktor bierze do ręki maszynkę do tatuażu i pewnemu ochotnikowi maluje swoją podobiznę.

W życiu prywatnym aktor zgłębia przede wszystkim temat ojcostwa. Tatą został dopiero po sześćdziesiątce - w ostatnich latach powitał na świecie dwóch synów. Czy swoim pociechom wyjaśnia świat z równą pasją, jak czyni to w audycji "The World According to Jeff Goldblum"?

Disney+ Plus jest usługą streamingową - na platformie znajdują się produkcje z obszernej biblioteki Disneya - strona oferuje prawie 500 filmów oraz 7,5 tys. odcinków seriali i programów. Języczkiem u wagi są produkcje studiów należących do Disneya, jak Lucasfilm, Marvel i Pixar. Dostępność filmów o superbohaterach i kolejnych części sagi "Gwiezdne Wojny" może być bardzo kusząca dla kinomaniaków. Hitem jest serial "The Mandalorian", osadzony w świecie "Star Wars".

Serwis nie jest na razie dostępny w Polsce - prawdopodobnie zadebiutuje na naszym rynku w 2020 r. Obecnie Disney+ można wykupić w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Holandii, Australii i Nowej Zelandii. (PAP Life)

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic