Obejrzyj spot reklamowy Festiwalu Actus Humanus:
http://www.youtube.com/watch?v=429ru8YXmsg
W spocie reklamowym wykorzystana została energetyczna muzyka Antonia Vivaldiego w wykonaniu fenomenalnej włoskiej formacji Modo Antiquo pod dyrekcją Federica Marii Sardellego. Zespół wystąpi po raz pierwszy w Polsce właśnie na Festiwalu Actus Humanus! Użyty w spocie instrumentalny fragment z arii "Se lento ancora il fulmine" pochodzi z jego słynnego albumu "Vivaldi – New Discoveries".
Spot reklamowy pojawi się w zasadniczej części kampanii reklamowej, która potrwa do 18 grudnia. Pokazany zostanie w TVN 24, Religia TV, a także przez innych partnerów festiwalu.
Współorganizatorem Actus Humanus jest RMF Classic, który zapewni bardzo szeroką, redakcyjną i reklamową oprawę festiwalowi także na antenie głównej RMF FM. Kampania reklamowa i relacje z festiwalu pojawią się również na łamach innych partnerów medialnych wydarzenia – w telewizji TVN 24 oraz w portalu Onet.pl. Wśród Patronów Festiwalu nie mogło zabraknąć również Gazety Wyborczej, na łamach której pojawią się zapowiedzi koncertów, wywiady z artystami oraz obszerne relacje z festiwalu. Specjalny dodatek oraz materiały poświęcone Actus Humanus przygotowują Tygodnik Powszechny oraz Przekrój.
Na Wybrzeżu wydarzenia festiwalowe szeroko reklamować też będzie portal Trójmiasto.pl, a w całej Polsce gazeta pokładowa Eurolotu, adresowana do starannie wyselekcjonowanej grupy odbiorców.
Kolejny partner Festiwalu – AMS, zapewni dużą kampanię outdoorową.
Organizator festiwalu – agencja event-factory - zapowiada, że dynamiczna formuła promocyjna, oparta na strategicznym partnerstwie z liderami rynku medialnego w Polsce zostanie jeszcze bardziej rozbudowana w roku przyszłym.
Spot festiwalowy i kampania reklamowa Actus Humanus!
środa, 23 listopada 2011 (17:02)
Gdański Festiwal Actus Humanus stawia na najwyższą jakość również w zakresie promocji. Budowie silnej marki Festiwalu służy strategiczne partnerstwo z liderami rynku medialnego w Polsce. Wśród patronów medialnych Festiwalu wymienić należy między innymi RMF Classic, RMF FM, TVN 24, Gazetę Wyborczą, Tygodnik Powszechny, Przekrój, Onet.pl. Rozbudowanej kampanii promocyjnej towarzyszy dynamiczny spot reklamowy, który ściśle koresponduje z główną linią graficzną festiwalu opartą na zdjęciach wybitnego polskiego fotografika – Bogdana Frymorgena. Ta współpraca, jak zapowiadają organizatorzy, będzie konsekwentnie kontynuowana.