ZASADY KONKURSU „MIŁOSNE ZAGADKI”
1. Podmiotem organizującym konkurs pod nazwą „MIŁOSNE ZAGADKI”, zwanego dalej: „Konkursem”, jest nadawca programu radiowego RMF Classic - tj. „OPERA FM” Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, al. Waszyngtona 1, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000128118 przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, z kapitałem zakładowym w wysokości 5.000.000,00 zł, NIP 677-18-65-178, zwana dalej „Organizatorem”
2. Uczestnikiem Konkursu (dalej: "Uczestnik") może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych za zgodą przedstawiciela ustawowego, z wyjątkiem pracowników Organizatora oraz ich osób najbliższych, przez które rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców i rodzeństwo małżonków oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, a także osoby pozostające w związkach partnerskich.
3. Przystępując do udziału w Konkursie Uczestnicy wyrażają zgodę na udział w nim na zasadach określonych w niniejszych zasadach.
Zabawa rozgrywana jest na antenie RMF Classic od 7 do 14 lutego 2011 roku, codziennie od poniedziałku do piątku w godz.7.00-9.00, a w sobotę i niedzielę w godz. 14.00-16.00. Finał rozgrywany będzie w poniedziałek 14 lutego 2011r. w godz. 7.00-9.00.
Każdego dnia w wybranym przez prowadzącego i wyraźnie określonym momencie programu, pojawia się „scenka” – zagadka związana z filmami o miłości. Prowadzący zadaje słuchaczom radia RMF Classic pytanie – jaki jest tytuł filmu, z którego prezentowana scenka pochodzi.
W sumie w ciągu konkursu pojawi się 7 scenek – „miłosnych zagadek”. Zadaniem słuchaczy jest odgadnięcie wszystkich 7 tytułów filmów o miłości, z których pochodzą prezentowane scenki i przesłanie ich do Radia RMF Classic.
E-mail ze wszystkimi odpowiedziami należy wysłać do godziny 18.00 dnia 13.02.2011 na adres: redakcja@rmfclassic.pl
Do e-maila zatytułowanego "Miłosne Zagadki" należy dołączyć numer telefonu kontaktowego.
Redakcyjne Jury oceni poprawność odpowiedzi i ich zgodność z regulaminem, a następnie wytypuje autora/autorów, którzy jako pierwsi poprawnie wykonali zadanie konkursowe.
W poniedziałek 14 lutego 2011, w porannym programie „Śniadanie Mistrzów” w godz. 7.00- 09.00 prowadzący nagrodzi słuchaczy, którzy poprawnie wykonali zadanie konkursowe. Jury zastrzega sobie możliwość wręczenia więcej niż jednej nagrody – zwłaszcza jeśli ilość poprawnych odpowiedzi będzie większa. Wówczas o wręczeniu nagrody decydować będzie szybkość nadesłania maila z poprawnymi odpowiedziami.
Wartość jednej nagrody nie przekracza 760 zł.
4. Nagrodami w Konkursie, w dwóch edycjach są:
- zestawy kosmetyków marki ZIAJA.
5. Nagrody w żadnym wypadku nie podlegają zamianie na jakikolwiek ekwiwalent (w tym w szczególności na kwotę pieniężną).
6. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu powinny być przesyłane pocztą na adres: RMF Classic, Al. Waszyngtona 1, 30 -204 Kraków.
7. Na kopercie powinno się znaleźć słowo „REKLAMACJA”. Reklamacje powinny być przesyłane najpóźniej w terminie 7 (siedmiu) dni od daty wystąpienia przyczyny reklamacji, ale nie później niż 7 (siedem) dni od daty publikacji na stronie www.rmfclassic.pl listy Laureatów w Konkursie. Organizator nie jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji wysłanej po upływie powyższego terminu.
8. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadomi zgłaszającego listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie trwania Konkursu, a także odwołania, przerwania, zawieszenia lub zmiany terminu przeprowadzania Konkursu, bez podania przyczyny. Zmiany w Regulaminie nie mogą naruszać praw nabytych przez Laureatów.
10. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu, podanych dobrowolnie jest Organizator Konkursu - „OPERA FM” Sp. z o.o. Dane osobowe Uczestników zostaną wykorzystane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zmianami) wyłącznie w celu prawidłowej realizacji Konkursu, ustalenia osób Laureatów oraz realizacji praw do Nagród, a po zakończeniu Konkursu i realizacji praw do Nagród, zostaną poddane anonimizacji. Uczestnicy Konkursu mają prawo dostępu do treści ich danych osobowych oraz ich poprawiania.
11. Regulamin konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora.