Informacje

BOSS BOTTLED NIGHT - nieprzyzwoicie męski

Dodano: Wednesday, 17 November 2010 (10:57)

BOSS BOTTLED to zdecydowanie jeden z największych sukcesów na światowym rynku zapachów męskich. Mając na koncie niezwykłe osiągnięcia, bo aż 60 milionów flakonów sprzedanych od wejścia na rynek w 1998 r., produkt ten utrzymuje się w pierwszej dziesiątce bestsellerów i stał się prawdziwą ikoną wśród zapachów, inspirując mężczyzn swym ambitnym charakterem wyrażającym pewność siebie i sukces.

 

 

 

Po tym jak BOSS BOTTLED na dobre stał się ostatnim elementem w codziennej stylizacji dynamicznych i ambitnych mężczyzn na całym świecie BOSS rozszerza ofertę produktów BOSS BOTTLED, wychodząc poza wyzwania pory dnia i wprowadzając zapach

BOSS BOTTLED NIGHT

. Ten nowy, uwodzicielski i niezwykle męski zapach, który pojawi się na światowym rynku w lipcu 2010 r., został stworzony, aby przygotować mężczyznę BOSS na wyzwania stojące przed nim wieczorową porą.

Mężczyzna BOSS jest gotowy, by zwyciężać – chętny do rywalizacji, zdeterminowany i ambitny. Jego nastawienie na sukces wiąże się z codziennymi, starannymi przygotowaniami, a BOSS BOTTLED stał się częścią jego dziennego stroju. Nowy zapach BOSS BOTTLED NIGHT został stworzony, aby stać się tajnym orężem uwodzicielskiego mężczyzny BOSS, zapewniającą mu ten sam urzekający efekt, który jest podstawą jego sukcesów za dnia. Nowy zapach charakteryzuje się intensywną, kusicielską mieszanką wyraźnych, aromatycznych nut głowy połączonych z bogatą, drzewną bazą.

Zapach BOSS BOTTLED NIGHT

Tak jak BOSS BOTTLED czyni mężczyznę BOSS gotowym do osiągania jego celów za dnia, zapach BOSS BOTTLED NIGHT został stworzony, aby dodać mu pewności siebie, która sprawi, że nie będzie można mu się oprzeć nocą. BOSS BOTTLED – o delikatnym, spokojnym i wyrafinowanym charakterze – jest często określany jako zapach subtelnie podkreślający pewność siebie i asertywność mężczyzny, który go używa. BOSS BOTTLED NIGHT jest wyraźniejszy, bardziej niepokojący i męski. Sprawia, że używający go mężczyzna emanuje urokiem osobistym, który przyciąga innych.

Wraz z wejściem na rynek w 1998 r. zapach BOSS BOTTLED wyznaczył innowacyjny trend w swojej dziedzinie. Jego delikatny zapach na bazie wanilii był wtedy naprawdę wyjątkowy. BOSS BOTTLED NIGHT wkracza tak samo zuchwale – jego niezwykle męski charakter przekracza dotychczasowe granice. Istotne jest tu połączenie energetycznych, zielonych, aromatycznych nut podkreślonych liściem brzozy i kardamonem w głowie i sercu zapachu z bogatymi nutami drzewnymi i silnymi nutami piżmowymi stanowiącymi jego bazę.

Kluczowe znaczenie dla charakteru zapachu BOSS BOTTLED mają nuty drzewne. BOSS BOTTLED NIGHT wprowadza zapachową replikę nowego, bogatego, egzotycznego drzewa o nazwie louro amarelo. W połączeniu z nutami piżmowymi i w umiejętnym zestawieniu z nutami serca i głowy o bardziej zmiennym charakterze, drzewo louro amarelo stanowi fundament tej zdecydowanie męskiej i bez wątpienia urzekającej kreacji.

Flakon i opakowanie BOSS BOTTLED NIGHT

Projekt opakowania zapachu BOSS BOTTLED NIGHT nawiązuje do słynnego już opakowania BOSS BOTTLED, przy czym zawiera subtelne i jednocześnie charakterystyczne zdobienia podkreślające uwodzicielski charakter zapachu. Solidny szklany flakon został urozmaicony niezwykle efektowną kolorystyką przechodzącą od ciemnego granatu przy podstawie flakonu do metalicznej czerni nasadki ze srebrną obwódką, co pozwala oddać tajemniczą i zmysłową atmosferę pory nocnej. Pudełko w kolorze eleganckiej czerni, z mocnym połyskiem, ze srebrnym nadrukiem wygląda niezwykle luksusowo i takie też daje wrażenie w dotyku.

Twarzą zapachu, w tym także gwiazdą telewizyjnej i prasowej kampanii reklamowej, jest aktor Ryan Reynolds, którego styl, charyzma i męskość połączona z pewnością siebie sprawiają, że doskonale nadaje się do reprezentowania wyrafinowanego, nowoczesnego wizerunku marki.

Jesteśmy zachwyceni współpracą z Ryanem jako twarzą zapachu BOSS BOTTLED NIGHT, ponieważ uosabia on wszystkie cechy mężczyzny BOSS – jest utalentowany, zdeterminowany, ma styl i jest pewny siebie, stanowi kwintesencję współczesnego człowieka sukcesu – komentuje Thomas Burchardt, Dyrektor ds. Globalnego Marketingu dla HUGO BOSS Fragrances.

  • 03:56 Joe Hisaishi Kiki's Delivery Service
  • 04:01 Luka Sulic, Stjepan Hauser, Lang Lang Clocks
  • 04:05 Antonio Vivaldi Koncert G-dur na dwie mandoliny (3)
  • zobacz cały repertuar »
  • Notowanie: 111, Saturday, 12 April 2014
  • 1
    David Arnold / Michael Price
    Sherlock
    Sherlocked
  • 2
    Ennio Morricone
    Dobry, zły i brzydki
    The Trio
  • 3
    Ramin Djawadi
    Pacific Rim
    Pacific Rim
  • Zobacz całe notowanie »
Kwiecień 2014
- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Copyright © 2014 RMF Classic